1. mindig felveszik a telefont
2. az általuk vállalt időn belül meg is jelennek (átlagosan háromnegyed óra)
3. táblázat alapján, fix díjakkal dolgoznak, nincsenek meglepetések
4. a sofőrök jól vezetnek
Tegnap hazafelé az úton elbeszélgettünk Veress Ildikóval, a Vénusz Sofőrsegély tulajdonosával arról, hogy miként alakult a vállalkozás története. 2002-ben alapította meg a céget, előtte egy hasonló szolgáltatónál dolgozott, de egy kéthetes külföldi utazás után hazatérve a főnöke felszívódott. Úgy döntött, saját kezébe veszi a sorsát. Az első öt évben minden nap saját maga is dolgozott, még szabadságra se ment. Mára számos sofőrt mozgatnak, és saját gyermekei is részt vesznek a családi vállalkozásban. A cég megerősödött és jó nevet szerzett magának Budapesten és agglomerációjában.
Elég nagy bizadalom kell ahhoz, hogy az ember egy idegen kezébe tegye autóját, saját maga és családja épségét. Ezt csak átlátható, kiszámítható és megbízható szolgáltatással lehet elérni, és ezt hosszú távon fent kell tudni tartani. Előre közölni kell, mire számíthatsz, aztán annak megfelelően szükséges eljárni. Mindegy igazából, milyen iparágban utazik valaki.
Lehet utána csinálni!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése